superior race

Varför lägger jag inte bara ner det här? Men nej, jag gör comeback lite då och då och sen vet man aldrig hur länge det håller. Nu har jag en ny idé, och nya idéer får jag heela tiden... om allt. Men nu har jag fått en idé angående bloggandet. Nu ska det här bli min träningsdagbok. Om folk läser eller inte det vet jag inte men det blir nyttigt för mig själv också och så får det bli ett plus bara om någon tycker att det är roligt att följa. 
 
Och hur fick jag den här idén? Jo, genom en annan GALEN idé jag fick. Min vän Madde sängde ut en förfrågan om någon var sugen på att köra superior race med henne. (hade ingen aning om vad det var) men efter att ha kikat runt lite så förstod jag att det var en hinderbanetävling, som dessutom beskrivs som nordens tuffaste. Det där lät ju kul tyckte jag, jobbigt såklart men kul. Så sagt och gjort så anmälde vi oss och jag vet inte om jag har nååågon aning om vad jag gett mig in på.. över huvud taget. Det är alltså en hinderbana på en mil och sammanlagt 21 hinder. Vi kan ju börja med att klargöra att jag aldrig ens sprungit en mil.... Vi kan ju fortsätta med att jag hatar löpning, är dålig på det, har problem med benhinnor m.m. Så jag menar att bara ta mig runt är en utmaning! Och på det så är det 21 helt sinnessjuka hinder. Men nu finns ingen återvändo, har man gett sig in i leken får man leken tåla. Men jag har faktiskt en liiiten, liten plan över hur jag ska klara det här. Resten får liksom lösa sig på vägen. 
 
Så nu förstår ni kanske hur den här bloggen kommer att se ut i fortsättningen. Den 17 maj är jag funktionär på superior race i Norrköping och 8 juni är det min tur att slaktas i Stockholm...... hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0