.

Har haft en helt sjukt bra ledighet och det tar emot på många sätt att gå tillbaka till rutinerna igen. Gå och lägga sig tidigt, gå upp alldeles för tidigt, komma hem för sent, laga mat, träna, sova, jobba... Jag vet inte om jag älskar eller hatar rutiner, eller nånting därimellan. Drar igång vardagen med blandade känslor. Börjar på nytt jobb imorgon och pirret i magen pendlar mellan sjuk nervositet och världens pepp-pirr! Ska börja på en ny förskola som resurs så jobbet är ju verkligen inte helt nytt men situationen är ny, arbetsplatsen är ny, kollegorna är nya, förutsättningarna är nya. Ja allt känns det som. Men tror verkligen att jag behöver det här, något nytt bara. Tror att det kommer vara tufft i början innan jag kommer in i allt men är säker på att saker kommer att falla på plats. En stor omställning blir nog mina arbetstider, har haft sjukt lyxiga arbetstider tidigare och har haft så mycket kvar av dagen när jag slutat. Nu kommer jag att arbeta typ 7-16 varje dag vilket är ändå rätt mycket längre än vad jag varit van med. Oroar mig lite för hur vi ska få ihop våra tider här hemma, jag och andreas. Hinna laga mat och äta innan båda ska iväg och träna osv. Men det är sånt som också kommer att falla på plats, ingen tvekan om det.
 
Ska sätta mig ner och skriva ihop något lite längre snart om ledigheten, 2013 och 2014. Nu ska jag iväg och skriva kontrakt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0