julklappsköp nr 1

Har precis köpt min första julklapp och är såå nöjd! Älskar den känslan, när man är sådär jättenöjd med nåt man ska ge bort till någon man tycker om. Den här klappen är till Melina från mig och andreas. I vår stora familj ger vi inte varandra så mycket julklappar, särskilt inte vi syskon då vi är 6 stycken och hittills har nästan alla gått i skolan och det skulle bara bli fånigt att försöka få ihop meningsfulla presenter med studiebidraget. Vad vi däremot börjat med de senaste åren är att spela julklappsspelet på julaftonskvällen och förutom att det är riktigt roligt så finns det även en hel del fint att fånga till sig där. Men julklapparna har börjat spela en sån liten roll i hela julkarusellen, vilket man aaldrig trodde skulle hända som barn. Men tillbaka till den där julklappen som jag är så himla nöjd med!! Den är alltså till Melina, och hon är den som jag alltid försöker hitta på något riktigt roligt åt och tänker till lite extra. Och nu har nog jag och andreas träffat helt rätt! Tänker inte avslöja vad det är, ni får helt enkelt vänta och se...
 
 
mina fina hjärtan 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0