you make me

Hejhallå, skriver från sängen idag. Blev hemmadag både igår och idag då jag är helt sjukligt opigg och har nog blivit påhoppad av någon konstig bacill. Orkar ingenting och har ett sjukt tryck på huvudet som kommer och går. Kollar tempen en gång i halvtimmen känns det som men blir lika förvånad varje gång över att den är helt normal. Så förstår inte vad det är för något. Har försökt att rycka upp mig, hänga tvätt och göra saker men känns som värsta kraftansträngningen.. Samtidigt som jag är lite snorig och ont i bihålorna så känns det ändå inte som en förkylning. Riktigt konstigt. Kanske får besöka min vän Dr. Google, men som vanligt så lär jag självdagnostisera mig med både hjärnhinneinflammation och hjärntumör så det är väl lika bra att låta bli.  
 
I helgen hann jag iallafall med att julhandla med Lisa och Caroline. Vi var inte direkt ensamma, många som hade samma tanke. Men nu är jag i princip färdig med alla klappar, sååå skönt. På söndagen började jag känna mig dålig så låg i soffan och kollade på Sunes jul, med sällskap av Lisa och Lovisa. Har världens bästa lördag framför mig med världens finaste kompisgäng så vill bara bli frisk och pigg nu. Ser även ut som att jag kommer missa alla gruppass den här veckan, vilket också är sista veckan innan juluppehåll.. riktigt tråkigt. 

Följer julkalendern varje dag och har fått upp en julgran här hemma, största julfreaket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0