old but i'm not that old

Har varit så sjukt seg och trött i veckan och hela huvudet har känts tjockt. Är säker på att jag haft feberdippar men såklart så kan jag ju inte få däcks i feber och sen bli frisk utan jag ska gå runt och vara sådär jobbigt halvsjuk.. Inte tillräckligt sjuk för att stanna hemma från jobb eller strunta i träningen, men det har tagit emot. Hoppas på att helgen ska få mig att känna mig bättre iallafall.

Idag hade vi avslutning med gympagruppen för barn 4-5 år. Så himla mysiga och allt gick jättebra. Vi gympade och fikade tillsammans med föräldrar. Fick även avslutningspresenter , så gulligt! Efter det körde jag styrka och trots en dödande träningsvärk i axlarna så var det ett bra pass. Nu väntas världens goshelg!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0