In to it

Hallihallå! Bestämde mig den här veckan för att köra en ordentlig vecka med mat och träning då det blev så himla mycket slarv förra veckan. Men nu känns det som att jag är igång igen! Bara tråkigt att benhinnorna krånglar men efter att jag förra veckan anpassade mina två pass för att inte belasta benhinnorna så har dom fått vila lite iallafall. Ska till gymmet idag och det blir att värma upp på cykel istället för löpband, tycker det är dötrist... Igår hade jag barngympa och efter det step up som är så jäkla kul! Har ingen motivation på måndagar men är glad att jag pallrade mig iväg. Tänkte att jag snart i något inlägg ska beskriva vad jag har för barngympa och hur en träningsvecka ser ut för mig. Nu ska jag till jobbet och idag blir det skolbio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0